Cliënten Zuwe Thuiszorg zeer tevreden


Geplaatst op: 15 maart 2010

Uit het tevredenheidsonderzoek onder cliënten van Zuwe Thuiszorg blijkt dat de cliënten zeer tevreden zijn. De cliënten geven de zorgorganisatie een 8,5 als rapportcijfer. De verzorgenden en verpleegkundigen krijgen samen zelfs een 8,7 als cijfer. Deze rapportcijfers liggen hoger dan het landelijk gemiddelde.

De cliënten zijn positief omdat ze kunnen meebeslissen over de inhoud van de zorg en de tijdstippen waarop ze zorg krijgen. De meeste cliënten ervaren de thuiszorg niet als een inbreuk op het dagelijks leven en dat draagt ook bij aan de hoge rapportcijfers.

Wilma van Doorn, manager Zorg Thuis van Zuwe Zorg: "Wij zijn erg blij met de positieve uitslag van het onderzoek. Dit neemt niet weg dat we in de komende jaren blijven zoeken naar mogelijkheden om de kwaliteit van onze thuiszorg verder te verbeteren. Dit onderzoek kan ons daarbij helpen."

Cliënten hebben via vragenlijsten hun mening gegeven over belangrijke aandachtsgebieden in de zorg. Als onderzoeksinstrument is gebruik gemaakt van de CQ-index; een landelijk erkend instrument om een cliëntenraadpleging uit te voeren. Het onderzoek heeft plaatsgevonden van augustus tot oktober 2009 en is uitgevoerd door Van Loveren & Partners.

De resultaten van het onderzoek verschijnen binnenkort op kiesbeter.nl. Kijk voor meer informatie over Zuwe Thuiszorg op www.zuwezorg.nl/thuiszorg.

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Cliƫnten Zuwe Thuiszorg zeer tevreden

Uit het tevredenheidsonderzoek onder cliënten van Zuwe Thuiszorg blijkt dat de cliënten zeer tevreden zijn. De cliënten geven de zorgorganisatie een 8,5 als rapportcijfer. De verzorgenden en verpleegkundigen krijgen samen zelfs een 8,7 als cijfer. Deze rapportcijfers liggen hoger dan het landelijk gemiddelde. De cliënten zijn positief omdat ze kunnen … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: