Een dikke 8 voor de hulp- en dienstverlening Zuwe Preventie & Welzijn


Geplaatst op: 27 februari 2009
Cliënten van Zuwe Preventie & Welzijn geven blijk van waardering voor de diverse vormen van hulp- en dienstverlening. Alle afdelingen waar in 2008 een klanttevreden-heidsonderzoek werd verricht, kregen een dikke 8 van hun cliënten. “We zijn zeer tevreden met dit cijfer en gaan natuurlijk onze uiterste best doen om dit cijfer te behouden”, aldus Annemiek de Klein, directeur Zuwe Preventie & Welzijn.

Ruime 8 voor de verschillende afdelingen
Ouders die met hun kinderen de consultatiebureaus van Zuwe Zorg bezochten, waarderen de Jeugdgezondheidszorg met gemiddeld een 8.0. De cursisten van de verschillende cursussen van Zuwe Zorg kenden de cursussen een 8.1 toe. Ruim 80% geeft aan bereikt, of zelfs meer bereikt te hebben dan waar zij op hoopten. De diëtisten die hun cliënten dieetbegeleiding gaven kregen een 8.4 toegekend. Ook de cliënten van het Maatschappelijk Werk zijn zeer tevreden. Zij waarderen de hulp van Zuwe Zorg met een 8.3.

Enquêtes
Gedurende het jaar zijn door de verschillende afdelingen uitgebreide enquêtes uitgereikt aan hun cliënten. Deze enquêtes zijn anoniem verwerkt. Met de resultaten uit de enquêtes werkt Zuwe Zorg continue aan kwaliteitsverbetering. “Van onze cliënten leren we hoe we onze diensten nog beter bij de wensen aan kunnen laten sluiten”, aldus Annemiek de Klein.

Zuwe Preventie & Welzijn
De sector Preventie & Welzijn van Zuwe Zorg verzorgt Jeugdgezondheidszorg, Maatschappelijk Werk, Thuisbegeleiding, Pedagogische ondersteuning, Diëtetiek en diverse cursussen in Abcoude, Breukelen, De Ronde Venen, Loenen, Maarssen, Montfoort, Oudewater, Woerden en wijk 9 en 10 van Utrecht. Meer informatie op www.zuwe.nl .

Laatst bewerkt op: 16 november 2016 13:34

Bron: Ingezonden stukken

Dit bericht delen via:
Opties:

Inschrijven nieuwsbrief


Alle velden zijn verplicht

Je gegevens:

Een dikke 8 voor de hulp- en dienstverlening Zuwe Preventie & Welzijn

Cliënten van Zuwe Preventie & Welzijn geven blijk van waardering voor de diverse vormen van hulp- en dienstverlening. Alle afdelingen waar in 2008 een klanttevreden-heidsonderzoek werd verricht, kregen een dikke 8 van hun cliënten. “We zijn zeer tevreden met dit cijfer en gaan natuurlijk onze uiterste best doen om dit … Lees meer »


Alle velden zijn verplicht

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist.

Het formulier kan nog niet verwerkt worden, omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Je gegevens:
Gegevens van de ontvanger: